چرا هلپ دسک استفاده کنیم

در شرکت‌ها و سازمان‌ها واحدهایی برای پاسخ گویی به سرویس های ارائه شده وجود دارد که به جهت پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایجاد شده اند که در ارتباط مستقیم با مشتریان و یا کاربران داخلی سازمان می باشند. در این حالت معمولا ارتباط ها به صورت تلفنی و یا از طریق ایمیل می باشد. این نوع خدمات دهی عدم ثبت درخواست ها و یکپارچگی درخواست وجود دارد که پیگیری های بعدی را دچار مشکل خواهد کرد.

نرم افزار EZKnow چگونه به شما کمک خواهد کرد !!

• مدیریت رسیدگی، ارجاع، و پیگیری درخواست‌ها• پیشگیری از وقفه‌های عملیاتی ناشی از مشکلات مربوط به بخش IT• بهینه‌سازی سرعت و دقت در مدیریت رخدادها و مشکلات و تغییرات• تهیه‌ی گزارش‌های کمّی و آماری (Reporting)، و نموداری از چندوچون معضلات و روندهای جاری در ایستگاه‌های کاری (Workstations)• مدیریت دارایی‌های IT و پیکربندی شبکه (Asset Management و Configuration Management)• نظارت از راه دور (Remote Monitoring)بر نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای شبکه• بهره‌برداری از امکانات هوشمند نرم‌افزاری برای کار• اسکن و کنترل به صورت ۷/۲۴ (شبانه روزی)• کنترل و بهینه‌سازی تخصیص هزینه‌ها• مدیریت مصرف انرژی در شبکه (Power Management)

نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات EZKnow

این نرم­ افزار امکان مدیریت درخواست های بخش های مختلف و مدیریت تجهیزات سخت افزاری و دارایی ها ، نگهداری و توسعه مکانیزم های مدیریت دانش را فراهم می کند همچنین از طریق گزارش­گیری ،اطلاعات دقیقی از روند فعالیت سازمان به دست می آید . ایزی نو محصولی برای ارائه در بازارهای جهانی است و از شرکت­ هایی با مقیاس کوچک چندکاربره تا سازمان­ های بزرگ با هزاران کارمند می­توانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با فراهم آوردن یک نقطه تماس متمرکز و مدیریت مشکلات ، کیفیت خدمات را بهبود داده و باعث کاهش هزینه ها می­ شود.

توضیح ساده برای این محصول:

• یک نقطه ارتباطی بین سازمان و “کاربران یا مشتریان”

• از همه اتفاقات درون و برون سازمانی مطلع باشید

• اطلاع رسانی متناسب به کاربران و مشتریان

• به وجود اوردن یک ساختار اصولی برای کسب وکار خود

• دانش سازمانی را متمرکز کنید

• بهره وری عالی• عملکرد فعال و مستمر (Reactive & Proactive)

• پیگیری همه درخواست ها و مشکلات مشتریان و کاربران

• پیگیری همه کارها (tasks)

خلاصه‌ی قابلیت‌های سرویس دسک EZKnow

مدیریت کاربران، تیم‌ها، شرکت‌ها و تأمین‌کنندگان

مدیریت منابع ورودی درخواست‌ها

هلپ دسک و تیکتینگمدیریت ساعات کاری

نظارت و گزارش‌گیری

تنظیمات SMTP ایمیل

پشتیبانی چندکاناله و چندزبانهSLA توافق نامه های سطح خدمات

هماهنگی با Active Directory

 

پایگاه دانش

مدیریت دارایی‌ها

سرویس کاتالوگ

سنجش رضایت مشتریان

کارشناس جایگیزین

اطلاع‌رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه و ایمیل

مدیریت تغییرات

مدیریت مشکلات