در شرکتها و سازمانها واحدهایی برای پاسخ گویی به سرویس های ارائه شده وجود دارد که به جهت پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایجاد شده اند که در ارتباط مستقیم با مشتریان و یا کاربران داخلی سازمان می باشند. در این حالت معمولا ارتباط ها به صورت تلفنی و یا از طریق ایمیل می باشد. این نوع خدمات دهی عدم ثبت درخواست ها و یکپارچگی درخواست وجود دارد که پیگیری های بعدی را دچار مشکل خواهد کرد.
چرا هلپ دسک استفاده کنیم
نرم افزار EZKnow چگونه به شما کمک خواهد کرد !!
• مدیریت رسیدگی، ارجاع، و پیگیری درخواستها• پیشگیری از وقفههای عملیاتی ناشی از مشکلات مربوط به بخش IT• بهینهسازی سرعت و دقت در مدیریت رخدادها و مشکلات و تغییرات• تهیهی گزارشهای کمّی و آماری (Reporting)، و نموداری از چندوچون معضلات و روندهای جاری در ایستگاههای کاری (Workstations)• مدیریت داراییهای IT و پیکربندی شبکه (Asset Management و Configuration Management)• نظارت از راه دور (Remote Monitoring)بر نرمافزارها و سختافزارهای شبکه• بهرهبرداری از امکانات هوشمند نرمافزاری برای کار• اسکن و کنترل به صورت ۷/۲۴ (شبانه روزی)• کنترل و بهینهسازی تخصیص هزینهها• مدیریت مصرف انرژی در شبکه (Power Management)

نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات EZKnow
این نرم افزار امکان مدیریت درخواست های بخش های مختلف و مدیریت تجهیزات سخت افزاری و دارایی ها ، نگهداری و توسعه مکانیزم های مدیریت دانش را فراهم می کند همچنین از طریق گزارشگیری ،اطلاعات دقیقی از روند فعالیت سازمان به دست می آید . ایزی نو محصولی برای ارائه در بازارهای جهانی است و از شرکت هایی با مقیاس کوچک چندکاربره تا سازمان های بزرگ با هزاران کارمند میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با فراهم آوردن یک نقطه تماس متمرکز و مدیریت مشکلات ، کیفیت خدمات را بهبود داده و باعث کاهش هزینه ها می شود.
توضیح ساده برای این محصول:
• یک نقطه ارتباطی بین سازمان و “کاربران یا مشتریان”
• از همه اتفاقات درون و برون سازمانی مطلع باشید
• اطلاع رسانی متناسب به کاربران و مشتریان
• به وجود اوردن یک ساختار اصولی برای کسب وکار خود
• دانش سازمانی را متمرکز کنید
• بهره وری عالی• عملکرد فعال و مستمر (Reactive & Proactive)
• پیگیری همه درخواست ها و مشکلات مشتریان و کاربران
• پیگیری همه کارها (tasks)
خلاصهی قابلیتهای سرویس دسک EZKnow
مدیریت کاربران، تیمها، شرکتها و تأمینکنندگان
مدیریت منابع ورودی درخواستها
هلپ دسک و تیکتینگمدیریت ساعات کاری
نظارت و گزارشگیری
تنظیمات SMTP ایمیل
پشتیبانی چندکاناله و چندزبانهSLA توافق نامه های سطح خدمات
هماهنگی با Active Directory
پایگاه دانش
مدیریت داراییها
سرویس کاتالوگ
سنجش رضایت مشتریان
کارشناس جایگیزین
اطلاعرسانی از طریق سرویس پیام کوتاه و ایمیل
مدیریت تغییرات
مدیریت مشکلات