تاریخچهء تأسیس شرکت

مؤسسین این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ و در حوزهء امنیت با تولید محصولی بنام Spooler LAN Accounting آغاز نمودند که به خوبی مورد استقبال قرار گرفت. مجموعهء رایانش ابری آروشا پس از تولید نرم افزار SimplyDesk توسط معاونت فناوری دفتر رئیس جمهوری مورد ارزیابی قرار گرفت و به عنوان یکی از پیشگامان حوزهء SaaS بعنوان دانش بنیان شناسایی گردید.

پس از این موفقیت، اولین Parental Control بومی با قابلیت تشخیص تصاویر مستهجن برای شورای عالی اطلاع رسانی تولید گردید که به گفتهء آن شورای محترم ۲۵۰ هزار نسخه از آن توسط والدین دانلود گردید. سپس با اتکاء بر ایدهء فیلترینگ پلکانی محصولاتی را برای مدارس و سازمانها و همچنین یک Crawler برای مرکز تبیان تولید گردید. در گام بعدی اقدام به اختصاصی سازی Unix FreeBSD به عنوان سیستم عامل محصولات امنیتی صورت گرفت و از آن پس همه ساله برپایهء همین بستر محصولاتی را عرضه نموده است که اولین آنها فایروال با قابلیت گذردهی بالاست که به عنوان محصول برتر مورد تقدیر وزیرمحترم دفاع، سردار دهقان قرار گرفت و کماکان از حیث Throughput و عدم استفاده از متن باز ممتاز میباشد. محصول بعدی WAF با معماری Straight برای محافظت از Web Serverها ست که کماکان در کشور بدون رقیب محسوب شده و هماکنون نیز معماری Reverse Proxy آن در حال پیاده سازی میباشد.

 

این مؤسسین در سال ۱۳۹۲ با درخواست تولید یک نرم افزار تحت رایانش ابری از PCI فرانسه مواجه شدند و برای تولید این نرم افزار شرکت رایانش ابری آروشا را تأسیس نمودند که به سبک Agile و در محیط .net اقدام به تولید یک سیستم Ticketing ابری نمود و سپس بنابه درخواست مشتریان فرانسوی و با افزودن مدیریتهای مختلف آن را به یک Service Desk موسوم به SimplyDeskتبدیل نمود که هماکنون مورد استفاده گسترده قرار گرفته است.پس از آن در حوزهء نرم افزارهای کاربردی اقدام به پیاده سازی برنامه ای تحت SaaS نموده است که کلیهء زیرسیستمهای لازم جهت مکانیزه نمودن بنگاههای تجاری کوچک اعم از حسابداری، انبارداری، پرسنلی، خرید، فروش، مدیریت دارایی، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، خدمات قبل و بعد از فروش را بصورت یکپارچه و با رعایت سادگی عرضه نماید.

مشتریان زیادی در حال بهره برداری از محصول Simplydesk میباشند که ذیلا اظهار نظر برخی از مدیران که در اینترنت منتشر شده است ارائه میگردد

دیدگاه مشتریان

“Simplydesk is a simple solution of helpdesk which offers a greater traceability of the requests of our employees.”“Simplydesk allows not only to trace exactly every request but we can also create statistics which make readable the distribution of the demands according to their frequency, to their priority, to their organization in the company or to their category.”“Our Helpdesk Management is much better organized with SimplyDesk.”

Sébastien Marguerite

شرکت فرانسوی و کانادایی Alphyr / در حوزهء تأمین نیروی انسانی

“In order for us to deal with the increase of our activity, we needed a simple and user-friendly application to centralize the customer support. Thanks to the features of Simplydesk, we automated certain procedures such as automatic notifications by e-mails, allowing us to be reactive and effective, while optimizing the average response time. Simplydesk helped us to simplify and to accelerate support tickets management, resulting in making our custiomer service successful.”

Nathan Dubois

شرکت فرانسوی WhySoftGroup / در حوزهء انتشارات

“We chose Simplydesk because of the simplicity of asset management and ticket management and also because of its exploitation in SAAS mode.”“We were able to easily set up a real ticket management, allowing us to refocus on the follow-up of the problems. Thanks to its toolbox, the software is handy, it adapts and builds itself according to our needs. Finally, although we are in SAAS mode, we have a total control of our environment.”

Serge Thomas

شرکت فرانسوی LPO / در حوزهء حفاظت از محیط زیست

“Simplydesk has been very well accepted by our TMA team and by our customers who are satisfied with the simplification and the traceability of the exchanges. We underline a fast handling and a big ease of adaptation to the solutions, allowing the team to be quickly autonomous. Simplydesk is above all, a turnkey, reactive and friendly-user software, accessible to all.

 

Jean Mari Verges

شرکت فرانسوی Spartner / در حوزهء خدمات مسافرتی